2012. márc. 31.

Írtál kommentárt valamihez?

Fotók: Pásztor Zoltán


"– Ki az? Van itt valaki?! Nono, észre sem vettem, amikor bejöttél! Hát te ki fia borja vagy?
– A te tanítványod vagyok, ó, mester és....
– Nekem számtalan tanítványom van, én vagyok a híres Sántipa, talán olvastad azt a kommentáromat a ...
– Én vagyok a földműves a sziklákról, hát nem emlékszel?
– Ó, hát te vagy az! Mondd csak fiam, mire vitted? Írtál kommentárt valamihez?
– Nem, én csak beteljesítettem a mahámudrá-sziddhit és elértem az ellobbanást.
– Hát ez derék ... tudod ... én pusztán elméleti síkon ... de ott korrektül, filológiailag támadhatatlanul ... azaz ... de mondd csak, tudod, én már öreg vagyok, nincs sok felesleges időm, nem emlékszel esetleg arra, amit annak idején tanítottam neked? Bizony, azt én már elfelejtettem. (...)"

(Részlet Soós Sándor: A 84 mahásziddha legendája című könyvéből)


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...